Тоді закрийте це вікно і скористайтеся цим веб-сайтом німецькою мовою.
Загальна інформація про податок на нерухомість
Тут ви знайдете загальну інформацію про податок на нерухомість та внески до об’єднання з утримання дамб.
Посилання на додаткову інформацію щодо реформи податку на нерухомість ви знайдете в розділі «Додаткова інформація».
-
Основна інформація
Кожен, хто володіє нерухомістю, зобов’язаний сплачувати податок на нерухомість. На відміну від податку на придбання нерухомості, який сплачується лише один раз під час купівлі земельної ділянки, податок на нерухомість сплачується щорічно. Платником податку на нерухомість є особа, яка станом на 1 січня відповідного року була власником або фактичним власником об’єкта оподаткування. Якщо податкова інспекція визначила, що земельна ділянка належить кільком особам, вони є солідарними боржниками. Основою для розрахунку податку на нерухомість є податкова вартість земельної ділянки, сільськогосподарського або лісогосподарського господарства або окремих земельних ділянок.
Повідомлення про нарахування податку на нерухомість видається лише у разі, якщо
- було встановлено нове зобов’язання щодо сплати податку на нерухомість
- змінився платник податку
- змінилася річна сума податку на нерухомість
- з’явилися нові терміни сплати
- обов’язок сплати внеску до об’єднання з охорони дамб виник заново або припинився
- щорічна сума внеску до об’єднання з охорони дамб змінилася.
Щодо інших земельних ділянок щорічне визначення суми здійснюється шляхом публічного оголошення (§ 27, абзац 3 Закону про податок на нерухомість). Посилання на офіційне оголошення ви знайдете в розділі «Додаткова інформація».
Компетенція
Компетентна податкова інспекція визначається залежно від того, в якій громаді розташована земельна ділянка.
- Для земельних ділянок у міській громаді Бремена за визначення вартості нерухомості для оподаткування, бази оподаткування та встановлення розміру податку на нерухомість відповідає податкова інспекція Бремерхафена — оціночний відділ Бремена.
- Щодо земельних ділянок у Бремерхафені, за визначення вартості нерухомості та бази оподаткування відповідає податкова інспекція Бремерхафена — оціночний відділ Бремерхафена. За встановлення розміру податку на нерухомість відповідає податкова служба при муніципальній адміністрації міста Бремерхафена.
Вимоги
- Обов’язком сплати податку на нерухомість обтяжений той, хто має право власності, співвласності або право спадкового користування на земельну ділянку.
-
Процес
Основою для визначення розміру податку на нерухомість є вартість нерухомості. Відповідна податкова інспекція спочатку визначає вартість нерухомості відповідної ділянки. Потім ця вартість множиться на коефіцієнт оподаткування. Отримана в результаті цього база оподаткування потім множиться на так звану ставку оподаткування, щоб визначити розмір податку на нерухомість, що підлягає нарахуванню. Коефіцієнт оподаткування встановлюється муніципалітетом. У муніципалітеті Бремена він становить 755 % для нерухомого майна (податок на нерухомість категорії B) та 0 % для сільськогосподарського майна.
У муніципалітеті Бремена податок на нерухомість та внесок до об’єднань з охорони дамб Бремена на правому та лівому берегах Везера, відповідно, встановлюються податковою інспекцією в одному комбінованому рішенні.Додаткова інформація
Певні земельні ділянки звільнені від сплати податку на нерухомість (наприклад, земельні ділянки, що перебувають у власності релігійних громад і використовуються для релігійних цілей).
-
Необхідні документи
- Будь ласка, зверніться до відповідного органу.
-
Відповідальні установи
-
Податкова інспекція Бремерхафена Finanzamt Bremerhaven
- +49 471 596 99000
- Rickmersstraße 90, 27568 Bremerhaven
- Веб-сайт
- office
@fa- bhv. bremen. de
-
Податкова інспекція Бремерхафена — Відділ оцінки Бремена Finanzamt Bremerhaven - Bewertungsstelle Bremen
- (0421) 361 90909
- Postfach 10 57 02 , 28057 Bremen
- Веб-сайт
- bewertungsstelle_hb
@fa- bhv. bremen. de
-
-
Онлайн-сервіси
-
Контактна форма ELSTER
За допомогою цієї форми ви можете подавати заявки та повідомляти про зміни. Для цього реєстрація в системі ELSTER не потрібна.
-
-
Форми
-
Бланки мандатів на пряме списання в системі SEPA:
- Будь ласка, скористайтеся «Мандатом на пряме списання SEPA для сплати податків на нерухомість, зокрема земельного податку».
-
-
Збори / Витрати
безкоштовно
-
Терміни та тривалість обробки
Яких термінів необхідно дотримуватися?
Податок на нерухомість сплачується щокварталу 15 лютого, 15 травня, 15 серпня та 15 листопада кожного року. Розрахунок податку на нерухомість, як правило, здійснюється на початку кожного року шляхом публічного оголошення, якщо попередні обставини (власник, вартість нерухомості, ставка податку на нерухомість тощо) не змінилися. До моменту оприлюднення нового податкового повідомлення платежі слід здійснювати відповідно до останнього розрахунку.
Скільки часу триває обробка?
Будь ласка, зверніться до відповідного органу.
-
Додаткова інформація
- Веб-сайт Бременського об’єднання з охорони дамб на лівому березі Везеру
- Інформаційний бюлетень «Податок на нерухомість»
- Інформація щодо реформи податку на нерухомість
- Офіційне оголошення
- Веб-сайт Бременського об’єднання з охорони дамб на правому березі Везеру
- Перелік банківських реквізитів податкових органів Бремена для перерахування податків
Часті запитання
-
Чи може доручення на пряме списання SEPA бути надане не власником рахунку?
В принципі це можливо, оскільки податкова служба не перевіряє особу власника.
-
Чи змінюється розмір податку на нерухомість у разі успадкування земельної ділянки?
Розмір податку на нерухомість визначається встановленою базовою сумою оподаткування, яка у разі успадкування залишається незмінною. До базової суми оподаткування застосовується ставка податку, чинна для даного календарного року.
-
Незабаром після підписання договору купівлі-продажу я відмовився від угоди, тобто договір купівлі-продажу не був виконаний. Проте я все одно отримав повідомлення про нарахування податку на нерухомість. Як мені вчинити?
Будь ласка, зверніться до органу з
оцінки. -
У мене є питання щодо оплати податку на нерухомість та внесків до об’єднання з охорони дамб. Чи можу я сплатити квартальні/піврічні суми одним платежем?
Згідно зі статтею 28, абзац 1 Закону про податок на нерухомість, податок на нерухомість сплачується щоквартальними частинами, у середині кожного кварталу. Невеликі суми податку на нерухомість до 15 євро на рік можна сплачувати щорічно, а суми до 30 євро — також раз на півроку (стаття 28, пункт 2 Закону про податок на нерухомість). Крім того, відповідно до статті 28, пункту 3 Закону про податок на нерухомість, за заявою весь податок на нерухомість можна сплатити також одним річним платежем 1 липня. Заяву необхідно подати до 30 вересня попереднього року.
Надміру сплачені суми завжди повертаються і не можуть бути зараховані в рахунок наступного платежу.
-
Сума платежів, які я повинен сплатити, збільшилася. Однак досі я переказав лише попередню суму. Чи можу я сплатити різницю лише під час наступного терміну сплати?
Будь ласка, негайно перекажіть різницю, оскільки в іншому разі не вдасться уникнути надсилання нагадувань, а в разі необхідності можуть бути вжиті заходи щодо примусового стягнення. Крім того, у разі затримки платежу нараховуються штрафи за прострочення у розмірі 1 % на місяць від суми заборгованості, яка, однак, округлюється в меншу сторону до найближчої суми, кратної 50 євро.
-
Коли виникає нове зобов’язання щодо сплати податку на нерухомість?
Обов’язок сплати податку на нерухомість виникає заново у разі утворення нової економічної одиниці, наприклад, коли вже існуюча будівля поділяється на квартири та частки власності, коли щодо земельної ділянки вперше встановлюється право спадкового користування, або коли земельна ділянка поділяється в результаті геодезичного обстеження та частково відчужується іншим власникам. У разі утворення нової економічної одиниці ви отримаєте повідомлення про встановлення розміру податку щодо цієї земельної ділянки.
-
Чи доведеться мені все одно сплатити податок на нерухомість, якщо я продам нерухомість протягом року, але станом на 1 січня цього року ще був її власником? Чи повернуть мені надміру сплачений податок на нерухомість?
Повернення податку на нерухомість не здійснюється, оскільки зобов’язання щодо сплати цього податку виникає з початком календарного року і, отже, розмір податку встановлюється виходячи з обставин, що існували на початок календарного року (§ 9 Закону про податок на нерухомість). Платником податку є особа (або кілька осіб), якій зарахувано об’єкт оподаткування (§ 10 Закону про податок на нерухомість). Тобто, якщо нерухомість продається протягом року, попередній власник все одно залишається платником податку на нерухомість і повинен сплатити належні часткові суми 15 лютого, 15 травня, 15 серпня та 15 листопада. Належні суми стягуються за весь рік, якщо є дійсна доручення на списання коштів за системою SEPA. Будь-які інші домовленості з питань сплати податку, укладені між продавцем та покупцем на підставі приватного права, не впливають на обов’язок продавця щодо сплати податку. Однак надана доручення на пряме списання за стандартом SEPA враховується вже в році продажу.
-
Чому я вже отримав повідомлення про нарахування податку на нерухомість за цей рік, хоча я ще не зареєстрований у земельному кадастрі як власник, а точніше, не був зареєстрований станом на 01.01 цього року?
Вартість земельної ділянки для цілей оподаткування вже була нарахована вам станом на 01.01 цього року, оскільки згідно з укладеним договором купівлі-продажу передача земельної ділянки (перехід прав та обов’язків) була узгоджена ще минулого року, а саме станом на 01.01 цього року. Тому до моменту внесення запису до земельного реєстру вас слід вважати економічним власником. Ви вже мали отримати відповідне повідомлення про нарахування та розмір вартості нерухомості для оподаткування.
-
Я досі не отримав повідомлення про сплату податку на нерухомість за цей рік, а мені зараз потрібне це повідомлення для заповнення декларації про доходи (або чогось подібного). Чи можете ви надіслати мені дублікат?
Якщо податкові обставини не змінилися (власник, розмір податку на нерухомість, спосіб оплати), повідомлення в паперовій формі більше не оформлюється, тому надіслати дублікат неможливо. У таких випадках розмір податку на нерухомість встановлюється шляхом публічного оголошення в щоденних газетах. За необхідності ви можете отримати необхідні дані з останнього повідомлення, виданого у паперовій формі (наприклад, податковий номер, річна сума податку на нерухомість).
-
Коли слід сплатити податок на нерухомість?
У разі щоквартальної сплати встановлений річний податок сплачується частинами по одній чверті 15 лютого, 15 травня, 15 серпня та 15 листопада кожного року.
У разі щорічної сплати щорічний податковий борг підлягає сплаті 1 липня поточного року.
-
Я хотів би сплачувати податок на нерухомість лише раз на рік. Чи це можливо?
Заяву про перехід на щорічну систему сплати слід подати до 30 вересня у письмовій формі або через контактну форму ELSTER; цей перехід набирає чинності з наступного року. У січні року, з якого перехід набирає чинності вперше, видається офіційне повідомлення.
-
Як повідомити податкову службу про те, що майно було продано протягом року?
Податкова інспекція отримує через земельний кадастр відповідне повідомлення про зміну відносин власності. Крім того, служба оцінки отримує контрольне повідомлення про операцію придбання від відділу податку на придбання нерухомості податкової інспекції Бремерхафена. Повідомлення від власника, як правило, не є обов’язковим, але за потреби його можна надіслати у довільній формі листом або через контактну форму ELSTER. Після встановлення особи нового власника податкова інспекція включає об’єкт оподаткування до нового податкового наказу на наступний рік. Податки за поточний рік слід сплачувати й надалі, оскільки обов’язок сплати податку переходить до набувача лише з наступного року після укладення угоди.
-
Чи можу я надати дозвіл на автоматичне списання коштів для сплати податку на нерухомість / внеску на утримання дамб?
Для цього необхідно надати письмове доручення на пряме списання коштів за системою SEPA. Доручення на пряме списання коштів за системою SEPA не можна надати по телефону або електронною поштою через відсутність підписів.
Зверніть увагу, що на бланку необхідно поставити два підписи (як платник податків та як власник рахунку). Крім того, завжди вказуйте податковий номер (починається з 57/ або 457/ у Бремені та в зоні вільного порту, а також 77 або 477 у Бремерхафені) та місцезнаходження.
Бланк можна завантажити з Інтернету.
Для земельних ділянок у Бремені та зоні вільного порту в Бремерхафені ви можете завантажити бланк мандата на пряме списання SEPA для сплати податків на нерухомість (https://www.finanzen.bremen.de/sixcms/media.php/13/Vordruck_SEPA-Mandat_Grundbesitzabgaben_mit%20Vorblatt_29.11.2024.pdf).В іншому випадку бланк також можна надіслати вам поштою.
-
Мій сусід платить набагато менше податку на нерухомість, ніж я, хоча наші квартири / будинки однакової площі. Як це можливо?
Інформація про фінансове становище вашого сусіда не може бути надана через дотримання податкової таємниці. Інформацію можна надати лише щодо розміру вашого податку на нерухомість. При цьому слід враховувати, що повідомлення про нарахування податку на нерухомість є подальшим повідомленням щодо розміру оподатковуваної бази податку на нерухомість, яке, у свою чергу, є подальшим повідомленням щодо вартості нерухомості для цілей оподаткування. На розмір цієї вартості впливають, серед іншого, площа будівлі та рік її будівництва. Податкова інспекція з радістю надасть вам детальнішу інформацію про те, які фактори були враховані при визначенні вартості вашої нерухомості.
-
У своїй декларації про доходи я повинен вказати реєстраційний номер єдиного вартості. Де його знайти?
У верхньому лівому куті повідомлення про розмір податку на нерухомість або накладу на податок на нерухомість (для земельних ділянок у Бремені) вказано податковий номер. Це також є реєстраційним номером, який необхідно вказати у додатку V до декларації про доходи.
-
Коли я повинен сплатити суму, зазначену в повідомленні про нарахування податку на нерухомість? У ньому не вказано термін.
Сума оподатковуваної бази за земельним податком не підлягає сплаті. Вона є лише основою, за якою нараховується земельний податок. Лише після видачі податкового повідомлення про земельний податок визначається сума податку, що підлягає сплаті. У податковому повідомленні про земельний податок також вказано, коли настає термін сплати податку.
-
Чому з мого рахунку все-таки списали кошти, хоча нерухомість уже продано?
Податок на нерухомість є щорічним податком. Платником податку є особа, якій земельна ділянка була зарахована станом на 1 січня відповідного року. Тобто, якщо нерухомість продається протягом року, попередній власник все одно залишається платником податку на нерухомість і повинен сплатити відповідні частки 15 лютого, 15 травня, 15 серпня та 15 листопада. Суми до сплати стягуються за весь рік, якщо є дійсна доручення на пряме списання SEPA.
Будь-які інші приватно-правові домовленості щодо сплати податку, укладені між продавцем та покупцем, не впливають на податкові зобов’язання продавця. Однак надана покупцем дозвільна інструкція на пряме списання за стандартом SEPA враховується вже у році продажу.
-
Чи потрібно мені оформити нову доручення на пряме списання SEPA на підставі повідомлення про нарахування податку на нерухомість?
Вже надані доручення на списання коштів за системою SEPA залишаються чинними, а належні до сплати суми й надалі будуть списані. Це також зазначено в повідомленні, оскільки суми, що підлягають списанню, позначені зірочкою.
-
За якими ознаками в рішенні я можу визначити, чи будуть списані нараховані податки?
Суми, що стягуються на підставі доручення на пряме списання SEPA, у повідомленні позначені зірочкою після суми. Наступні суми також будуть списані (навіть якщо вони не позначені зірочкою).
Наступні внески до фонду захисту від повеней, за необхідності, вказані на зворотному боці повідомлення.
Якщо у повідомленні немає сум, позначених зірочкою, списання не відбувається, навіть якщо раніше належні до сплати суми вже були списані. У разі сумнівів або для уточнення пов’язаних із цим чи інших питань, будь ласка, зверніться до оціночного органу.
-
На які банківські рахунки я можу переказати податки на нерухомість?
Для міської громади Бремена, а також для земельних ділянок у вільному порту Бремерхафена відкрито такі банківські рахунки:
Німецький федеральний банк
IBAN: DE59 2500 0000 0025 0015 32
BIC: MARKDEF 1250
Sparkasse Bremen AG:
IBAN: DE 68 2905 0101 0001 0906 46
BIC: SBREDE 22XXX
Банківські реквізити міської каси муніципалітету Бремерхафена можна знайти тут: Stadtkasse.Bremerhaven.de (https://www.bremerhaven.de/de/verwaltung-politik-sicherheit/buergerservice/adressen-oeffnungszeiten/stadtkasse.22537.html).
Також є можливість оформити доручення на пряме списання коштів за системою SEPA. У цьому випадку ви позбавите себе клопоту з переказами.
-
Мені належить лише частина земельної ділянки. Чи отримують усі співвласники повідомлення про нарахування податку на нерухомість?
Ні, видається лише одне рішення. Воно набуває чинності стосовно всіх співвласників і проти них.
-
У мене є питання щодо розрахунків, а саме щодо списання коштів за податок на нерухомість та внески до об’єднання з охорони дамб.
У разі питань, що стосуються виключно розрахункових операцій, просимо звертатися, насамперед, до Центральної фінансової каси при Головній казначейській службі землі (щодо земельних ділянок у Бремені) або до міської каси муніципалітету Бремерхафена (щодо земельних ділянок у Бремерхафені). Номер внутрішнього телефону вказано внизу ліворуч у нижньому колонтитулі вашого повідомлення про нарахування земельного податку.
-
Я отримав повідомлення про нарахування податку на нерухомість, але за вказаною адресою у мене немає земельної ділянки. Що мені робити?
Будь ласка, зверніться до органу, що проводить оцінку.
-
Я не згоден із розміром внеску до об’єднання з охорони дамб. Що мені робити?
Якщо у вас виникли питання щодо коригування розміру внесків, будь ласка, звертайтеся безпосередньо до відповідного об’єднання з охорони дамб. Зв’язатися з Бременським об’єднанням з охорони дамб на лівому березі Везера можна за номером 0421 333060, а з Бременським об’єднанням з охорони дамб на правому березі Везера — за номером 0421 2076525.
Крім того, ви можете оскаржити рішення, повідомлене у повідомленні про розмір внеску, шляхом подання апеляції. Податкова інспекція не має повноважень розглядати такі питання.
Ця сторінка була автоматично перекладена DeepL. Ми не можемо гарантувати правильність перекладу.
Офіційна інформація німецькою мовою є повною та правильною.
Оновлено 30.09.2026